Pozycjonowanie w Internecie – z czym to się je?
Czy jesteś zadowolony z pozycji swojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania?
Jeżeli chciałbyś, żeby twoja witryna stała się znacząca w Google, powinieneś się zainteresować tym artykułem. Przedstawię ci parę dobrych „reklamowych” rad!
1. Pozycjonowanie za pomocą SEO
Wszystko co zostanie opublikowane na Twojej witrynie, jest ważne, dlatego nawet jeden przypadek plagiatu może skreślić twoją stronę w wynikach Google. Pozycjonować stronę można na wiele sposobów o to kilka najważniejszych pozycji które powinna spełniać Twoja strona:
- optymalizacja obrazków na stronie inaczej mówiąc kompresja aby zdjęcia i inne media zajmowały jak najmniej.
- minimalizacja i optymalizacja uruchamianych skryptów czy stylów css.
- dobór odpowiednich fraz kluczowych, które się nie powtarzają. Jakie frazy kluczowe są najpopularniejsze? Zapraszam na stronę trends.google.pl,
- uzupełnienie metadanych aby niebyły one generowane automatycznie,
- treść powinna być czytelna i zawierać odpowiednie nagłówki H1, H2, H3…
Samo optymalizowanie strony pod SEO jest zawsze wyborem, który Ci pomoże! Przekłada się na
wzrost wejść na stronę, a chyba o to w tym wszystkim chodzi?
2.Google ADS
Precyzyjnie zaplanowana i dostosowana reklama w Google ADS to będzie prawdopodobnie kluczowa rzecz, którą będziesz musiał zrobić…
Nie jest to darmowe, plusem jest to, że nie płacisz za każde wyświetlenie reklamy,
istnieje możliwość ustawienia rozliczenia przez (CPC), czyli przez kliknięcia.
3.Blog i Social Media
Założenie profilu naszej firmy na Social Media to będzie duży krok do przodu. Powinieneś się zainteresować Facebookiem, Twitterem, Instagramem, Youtubem, Linkedinem jak również Tiktokiem
To są najpotężniejsze marki które „chętnie” ci pomogą w zdobyciu zasięgów! Trudno znaleźć lepsze miejsca na reklamę.
Ważne jest to, aby regularnie wrzucać nowy kontent w mediach społecznościowych.
Potrzebujesz pomocy?
- Na Tiktok możesz nagrać krótki viralowy filmik na którym pokażesz realizacje zamówienia z twojej witryny sprzedażowej,
- Twitter to będzie miejsce w którym będziesz nawiązywać kontakt z przeróżnych sytuacjach, Może zamieścisz tam jakieś ekskluzywne
informacje z centrum twojej marki? - Instagram to miejsce w którym się zamieszcza zdjęcia, kluczowe jest dobranie odpowiednich Hasztagów, oznaczeń, i
sama realizacja fotografii. Dobre naświetlenie i obróbka w Lightroomie powinna wystarczyć. - Facebook to jest gigant, sieć społecznościowa numer 1 na świecie, tam możesz pisać z klientami jako firma przy użyciu wbudowanego
Messengera, wrzucisz zdjęcia, filmy i informacje co do miejsca firmy. Wszystko w jednym!
Zamieściłem tutaj trzy wskazówki, mam nadzieję że jakkolwiek ci pomogą w odpowiednim rozwoju twojej marki,
życzę ci samych sukcesów!
Trackbacks/Pingbacks